Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Παει ο παλιος ο χρονος

Τιποτα την περισινη χρονια δεν μου πηγε καλα αδερφια.Λιγο ο καιρος λιγο οι χειρισμοι μου λιγο το ενα λιγο το αλλο λιγο απ ολα δηλαδη.Ειχα και γω παντος μεγαλα προβληματα με την παραγωγη οπως διαβαζω οτι ειχαν και πολλη απο εσας.Οπου και να πηγα τιποτα δεν εγινε αξιολογο,ουτε στις πορτοκαλιες στην αρτα ουτε και στα ελατα σε κυμη και μεναλο.Το παραμενων κοπαδι στα θυμαρια δε ηταν η μεγαλυτερη απογοητευση.Στα πευκα δεν πλησιασα ουτε για αστειο με το στρατο που ειχα το σεπτεμβριο.Ετσι παρεμεινα στα ρικια περνοντας και απο εκει ελαχιστα πραγματα.Τι σας τα λεω ομως αυτα τι σημασια εχουν.Καμεια αδερφια αλλα αμα δεν πω τον πονο μου σε σας που με καταλαβενετε σε ποιον να τον πω.Δεν σας κρυβω δε οτι η χροννια που περασε με πισμωσε αφανταστα και φετος θα δωσω οτι εχω και δεν εχω για μια καλη χροννια απο πλευρας μου χωρις λαθη.Χειμωνας ομως ρε παιδακι μου ακομα,ο φλεβαρης δεν φλεβισε στην κυμη.Δεν πειραζει θα περιμενω.

3 σχόλια:

π. Σπυρίδων Κωνσταντής είπε...

Καλή συνέχεια Βαγγέλη! Άντε και να συνεχίσεις να αναρτείς!

ΜΕΛΙ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΓΗΣ είπε...

καλη επιτυχια κυριος!

IxNiLaTiS είπε...

Έχεις ένα χρόνο να μας γράψεις.
Ή μάλλον γράφεις στο μπλόκ, μόνον σε άσχημες χρονιές, όταν θέλεις παρηγοριά και κλαψουρίζεις :))

Α ναι! Βάλε και καμιά φωτογραφία βρε να βλέπουμε ..